RE: [Czuwaj] Sezon Ogórkowy..

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Wto, 11 Lip 2006, 11:29:12 CEST

Dziękuje za wszystkie uwagi. Każdy z nas dysponuję ograniczoną ilością czasu - niemniej każda z zacytowanych wypowiedzi spotkała się z odpowiedzią. Choć skuteczność tego działania jest dla mnie wątpliwa.

>Moja drużyna gdzieś w 1997 wyglądała niewiele lepiej niż ci chłopcy na
>górnym zdjęciu. Też mieliśmy rogatywki wyglądające jak czapki kucharskie i
>workowate mundury musztardowe co prawda przeszywaliśmy w nich kołnierze ze
>Słowackich na normalne koszulowe. Ale nie zgodzę się żeby pokazywać to jako
>coś skazanego na śmietnik historii. To jest kawałek przeszłości i nas
>samych.

To tak jak moja. :D. Zaś w momencie gdy ją przekazywałem tak: http://w8.grono.net/pub/u/133925/gallery/photo/3740438/full/?p=86
(może nie otwierać się niegronowiczom)

Myślę, iż lekko demonizujesz. Nikt nikogo na śmietnik historii nie skazuje. To proste zestawienie zdjęć, pozbawione komentarza.

--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Północ