[Czuwaj] po co harcerzowi mundur? czyli rewolucja oddolna

Anna Michalina Nowakowska michalina32 w wp.pl
Wto, 11 Lip 2006, 15:56:11 CEST

Dnia 11-07-2006 o godz. 15:49 Michał Górecki napisał(a):
 > Mój chytry plan zaczyna działać. ;)))
 > Ruch w swojej mądrości zmieni wszystko. Tylko trzeba mu na to dać
> możliwości :)
>
> g00rek

Tylko, czy nie będziemy wytykani przez innych harcerzy
gdy np na rajdzie w trakcie zlotu hufca będziemy paradować w tshirtach i chustach, albo na ognisko przyjdziemy w bluzach?
tymczasem na nasze drobne potrzeby, kolekcja wystarcza
i nie mam zamiaru wprowadzać ŻADNEJ JEDNOLITOŚCI w drużynie
w kontekście kolekcji zhp

pozdrawim
Anka

Twórcy "Strasznego filmu" przedstawiają opowieść
o miłości, romantycznych porywach i tym podobnych
ściemach: "Komedia romantyczna" - w kinach od 7 lipca!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Faliasdlajustyny2.html&sid=809