[Czuwaj] po co harcerzowi mundur? czyli rewolucja oddolna

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Wto, 11 Lip 2006, 16:01:12 CEST

Anna Michalina Nowakowska napisał(a):
> Tylko, czy nie będziemy wytykani przez innych harcerzy
> gdy np na rajdzie w trakcie zlotu hufca będziemy paradować w tshirtach i chustach, albo na ognisko przyjdziemy w bluzach?
> tymczasem na nasze drobne potrzeby, kolekcja wystarcza
> i nie mam zamiaru wprowadzać ŻADNEJ JEDNOLITOŚCI w drużynie
> w kontekście kolekcji zhp

Być może będzie... Chociaż ja nie spotkałem się jeszcze z takimi reakcjami.
Jak już mówiłem - granatowe bawełniane bluzy z kapturem TATOKA były
noszone przez moich harcerzy przez cały obóz żeglarski - bez żadnego
rozkazu... To chyba najlepszy znak :)

A co do jednolitości - no cóż osobiście uważam, że fajnie wygląda
drużyna w jednolitych bluzach, czy tshirtach, ale to oczywiście tylko
moje zdanie. Są momenty w któych może chodzić jak sobie tylko chce, a
jeśli będą to ubrania z kolekcji to chyba jeszcze lepiej.

Seria City będzie zawierała ubrania bardziej "miejskie", pewnie trochę
droższe, ale produkowane głónie z myślą o instruktorach i wędrownikach.
NIe będą to klasyczne tshirty, tylko np reglanowe (inny kolor rękawków),
kontrastowe (lamówka na rękawkach i pod szyją), dopasowane do kobiecych
kształtów i inne. Zobaczymy jak się przyjmą.