[Czuwaj] po co harcerzowi mundur? czyli rewolucja oddolna

Śro, 12 Lip 2006, 11:58:15 CEST

----- Original Message -----
From: ""Adrian Łaskarzewski"" <adrian_2 w zhp.inet.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, 11 July 2006 23:06
Subject: Re: [Czuwaj] po co harcerzowi mundur? czyli rewolucja oddolna

W dniu 2006-07-11 o godz. 22:44 Michał Górecki
goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl napisał:

>Czy wyobrażacie sobie WOGÓLE
>haftowany krzyż harcerski?

Po ostatnich wydarzeniach na Głodówce (ze 2-3 miesišce temu)
jestem w stanie sobie wyobrazić, choć wcale nie jest to przyjemne.

Heh... chyba g00 chodziło o inny wzór haftu... bo taki "głodówkowy haftowany
krzyż" juz kiedyś widziałem na harcerzyku lat na oko 10, na jednym z
rajdów...

DJD