Re: [Czuwaj] Sezon Ogórkowy..

Śro, 12 Lip 2006, 14:29:50 CEST

----- Original Message -----
From: "Piotr Kowalski" <szare.szeregi w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, July 11, 2006 1:43 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Sezon Ogórkowy..

> Czesiu chciałbym doczekać chwili gdy zaproponujesz coś konstruktywnego w
> sprawie mundurów. Bo w sprawie reformy metodycznej pamiętam jak
> obiecywałeś różne rzeczy Ani Poraj i jakoś nie udało się z nich wywiązać.

Piszesz bzdury, bo to Ania, mimo obietnic,
 nie dała rady się z nami spotkać.
Mimo wielokrotnych okazji. Dlaczego ? Nie wiem.
I jeszcze jedno.
Zróć uwagę kiedy dopiero zaczęła wyrażać chęć rozmów.
Gdy coraz widoczniejszy był brak sukcesu "deformy"

> Masz prawo się nie zgadzać z konkretnymi rozwiązaniami, masz prawo
> uważać, że trzeba zrobić coś inaczej i lepiej ale przynajmniej
> powstrzymaj się przed ciągłym kopiowaniem swoich postów.
> Już wszyscy wiemy, że uważasz, że to deforma,

I całe szczęście. ;-)
Może moje powtarzanie nie miało znaczenia
ale zawsze miło widzieć ten zbieg okoliczności
że w nowej strategii pojawiło wreszcie
trochę z tego o czym "w kółko" pisałem.
Jakbyś też o tym pisał to moze tez miałbyś
tą odrobinę satysfakcji ?
;-)))

> że należy rozliczyć Walińskiego i poprzednią GK za KDH

Znowu piszesz bzdury.
Owszem interesuje mnie komu zawdzięczamy "nędzę mundurową".
Ale nie po to aby "rozliczać lecz po to
co wielokrotnie napisałem
(ale pewnie dla Ciebie za mało razy)
aby wiedzieć kogo należy "trzymać z daleka"
od wpływu na ZHP.
A to chyba róznica ?

Czesław