[Czuwaj] Sezon Ogórkowy..

Piotr Kowalski szare.szeregi w wp.pl
Wto, 11 Lip 2006, 13:43:53 CEST

czesiek.harcerstwo napisał(a):
> Niestety ta"reforma mundurowa" praktycznie była/jest
> kopią "deformy metodycznej"
> w której zamiast zrobić "aby było dobrze"
> zrobiono tak "aby było inaczej".
>
> Nie mam pretensji do g00rka o tą "reformę mundurową"
> (tzn. mam, ale tylko jako do autora,
> ale przecież z autorami nie dyskutuje się o ich "utworach" ).
> Po prostu uważam że poprzednia i obecna GK
> poszły/idą na "łatwiznę" w kwestii mundurowej.
>
> Czego pośrednim skutkiem były/są wspomniane cytaty.
>
> Czesław

Czesiu chciałbym doczekać chwili gdy zaproponujesz coś konstruktywnego w
sprawie mundurów. Bo w sprawie reformy metodycznej pamiętam jak
obiecywałeś różne rzeczy Ani Poraj i jakoś nie udało się z nich wywiązać.
Masz prawo się nie zgadzać z konkretnymi rozwiązaniami, masz prawo
uważać, że trzeba zrobić coś inaczej i lepiej ale przynajmniej
powstrzymaj się przed ciągłym kopiowaniem swoich postów. Już wszyscy
wiemy, że uważasz, że to deforma, że należy rozliczyć Walińskiego i
poprzednią GK za KDH a obecną za prywatną firmę 4 żywioły. Pisz proszę
jakieś nowe rzeczy. Nie ma oczywiście obowiązku proponowania
aletrantywnych rozwiązań jak się coś krytykuje - że tak odniosę się do
poprzedniej dyskusji o promocji - ale jeśli możesz to zaproponuj w końcu
jakieś konkretne rozwiązania. Aha i niech to nie będą zagadki w stylu
"czym się różni mundur z 1970 od oficjalnego munduru" albo jakieś inne
temu podobne. Wszyscy też widzieliśmy już zdjęcia dwóch harcerzy z Krakowa.

A co do nowych mundurów - moi harcerze je kupują i są zadowoleni. Bo ja
nie wciskam im bzdur o tradycyjności wywijek.

Kowlak