[Czuwaj] Sezon Ogórkowy..

Piotr Kowalski szare.szeregi w wp.pl
Śro, 12 Lip 2006, 23:20:56 CEST

Czesiu napisał:

czesiek.harcerstwo
Sent: Wednesday, July 12, 2006 1:30 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.

Piszesz bzdury, bo to Ania, mimo obietnic,
 nie dała rady się z nami spotkać.
Mimo wielokrotnych okazji. Dlaczego ? Nie wiem.
I jeszcze jedno.
Zróć uwagę kiedy dopiero zaczęła wyrażać chęć rozmów.
Gdy coraz widoczniejszy był brak sukcesu "deformy"

Anna Poraj napisał(a):
> Hej Czesiu, chyba znamy dwie różne wersje wydarzeń :) umawiałam się z
> Piotrem Niwińskim, że da znać, jak będzie w swoich zawodowych sprawach w
> Warszawie, abyśmy mogli się spotkać również w temacie metodycznym. Przez
> chyba dwa lata Piotr nie dawał znaku, ze wybiera się do stolicy i takie
> spotkanie w Warszawie się nie udało. Próbowałam się też z Tobą i Piotrem
> umówić na Głodówce, mam chyba jeszcze nawet tego maila w outlooku, ale
> potem się okazało, ze nie odebraliście tej wiadomości na czas. Ciebie
> prosiłam też o wspólną pracę nad usprawnieniem systemu zastępowego,
> [...]

Ups... Mnie mogłeś napisać bezkarnie, że piszę bzdury. Ciekawe czy Ani
też tak odpiszesz :-))

Pozdrawiam szczególnie serdecznie

Kowlak