RE: [Czuwaj] Sezon Ogórkowy..

Anna Poraj aporaj w wp.pl
Śro, 12 Lip 2006, 17:56:50 CEST

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of czesiek.harcerstwo
Sent: Wednesday, July 12, 2006 1:30 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] Sezon Ogórkowy..

Piszesz bzdury, bo to Ania, mimo obietnic,
 nie dała rady się z nami spotkać.
Mimo wielokrotnych okazji. Dlaczego ? Nie wiem.
I jeszcze jedno.
Zróć uwagę kiedy dopiero zaczęła wyrażać chęć rozmów.
Gdy coraz widoczniejszy był brak sukcesu "deformy"

Hej Czesiu, chyba znamy dwie różne wersje wydarzeń :) umawiałam się z
Piotrem Niwińskim, że da znać, jak będzie w swoich zawodowych sprawach w
Warszawie, abyśmy mogli się spotkać również w temacie metodycznym. Przez
chyba dwa lata Piotr nie dawał znaku, ze wybiera się do stolicy i takie
spotkanie w Warszawie się nie udało. Próbowałam się też z Tobą i Piotrem
umówić na Głodówce, mam chyba jeszcze nawet tego maila w outlooku, ale
potem się okazało, ze nie odebraliście tej wiadomości na czas. Ciebie
prosiłam też o wspólną pracę nad usprawnieniem systemu zastępowego,
mówiliśmy nawet o drukowaniu w Czuwaj opracowywanego przez was
Vademecum, ale nigdy mi potem nic nie przysłałeś. Żeby było jasne- nie
mam żalu, pretensji ani się nie tłumaczę, ale nie mam też poczucia, że
to z mojej winy nie pracowaliśmy razem. A szkoda, bo dla wielu spraw
faktycznie mieliśmy chyba to samo spojrzenie. I mam nadzieję, ze mamy je
nadal ;)

A tak na marginesie- nie pamiętam, abym kiedyś zwątpiła w reformę
metodyczną. Wiele jej elementów moim zdaniem było bardzo trafionych i
sprawdzają się w środowiskach, które znam. Cieszę się, ze sześciolatek
może "legalnie" złożyć Obietnicę, że harcerze nie czekają na złożenie
Przyrzeczenia koszmarnie długo, tylko sprawnie realizują próbę harcerza,
że dookreśliliśmy (domknęliśmy) wiek wędrowników itd. Najsłabiej nadal
wygląda praca zastępów i to trzeba zdecydowanie wzmocnić!! Zresztą
zapisaliśmy to w Strategii. I ja nadal jestem chętna do współpracy w tym
temacie, w miarę ograniczonych możliwości czasowych.
Z góry uprzedzam, że nie wiem, kiedy następnym razem tu zajrzę, ale mój
malutki syn ciut mnie absorbuje, jak na razie:)
Pozdrawiam wszystkich serdecznie, Ania Poraj