RE: [Czuwaj] Sezon ogórkowy - ciąg dalszy...

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Pią, 14 Lip 2006, 10:13:38 CEST

Choć oczywiście zachowujemy anonimowość autorów, to wszystkie te wpisy są "góglalne". (chyba że pochodzą z grono.net - wtedy szukaj ich na gronach ZHP i Harcerstwo)) Wierz mi, iż nawet moja bogata wyobraźnia nie dałaby rady.

>latach ktoś to będzie czytał jak my dziś "Opis obyczajów za panowania
>Augusta III" księdza Kitowicza.
>Choć paradoksalnie budzą one jakąś sympatię. Może i jest to patologia,
>niektóre są demagogiczne, inne nielogiczne, jeszcze inne oburzające. Ale
>mimo wszystko jest w nich coś wartościowego, jakiś patriotyzm może
>przybierający dziwne formy, jakiś krzyk "nie zabierajcie nam tego co nam
>jest tak drogie, za co tyle wycierpeliśmy wyzwisk od "harcerzyków", wyzwisk
>od "ch%#ów. i pedałów" , pogardliwych spojrzeń na szlaku ze strony turystów
>w wypasionych goreteksach itp.

Tak - to dobre spostrzeżenie. Zresztą na większości forów można zaobserwować następujący schemat dyskusji:

I etap  - ktoś coś usłyszał, ktoś twierdzi że widział
Najczęstsze reakcje: dno, zmiana to szarganie świętości

II etap - przeczytano regulamin, zapoznali się ze zdjęciami
Najczęstsze reakcje: dlaczego się świeci? Hej, może nie będzie tak tragicznie?

III etap - widzieli mundur, przymierzali
Najczęstsze reakcje: przeważnie entuzjazm

Nie
>słyszałem dotąd ani jednego głosu krytyki od kogoś kto naprawdę WIDZIAŁ
>nowy
>mundur męski. Najwięcej rzeczowej krytyki jest  w kwestii spódnic, no ale
>kobietom się nigdy do końca pod względem estetyki nie dogodzi, niketórym
>się
>spódnica z kieszeniami po bokach nie podoba i już,

Mam podobne odczucia.  Chyba jeszcze brak wywijek (wyłogów, czy jak tam je zwą) stanowi granicę trudną do przeskoczenia.

>http://www.hufiec.nazwa.pl/foto/details.php?image_id=27&sessionid=dccd354db
>54ebab9bdf496dbe4b4173
>
>Kpić z ludzi z nadwagą ;-) toż to dyskryminacja ;-)
>Ale może byłby potrzebny w ZHP jakiś Radek Sikorski który zarządziłby
>obowiązkowe testy sprawnościowe dla harcmistrzów...
>500 m biiegiem, 5 basenów, 25 pompek i 5 podciągnięć... można nie zdać
>jednego z 4...

Dobry pomysł. A g00rek się dziwi dlaczego nie otwieram harcmistrza ;-).

Zdjęcie o tyle mnie zaciekawiło, iż pięknie ilustruje do czego prowadzi uparte trzymanie się "swojego pierwsze munduru, który pamięta moje przyrzeczenie, a każda plama na nim ma swoją historię".

Wręcz fascynuje mnie, jak druh widoczny na pierwszym planie np: siada do stołu? No dobra - jak cokolwiek robi, prócz stania na baczność?

--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Północ