[Czuwaj] Sezon ogórkowy - ciąg dalszy...

Pią, 14 Lip 2006, 15:44:12 CEST

Dnia piątek, 14 lipca 2006 15:26, czesiek.harcerstwo napisał:

> Jestem prawie pewny że za 2-3 lata znajdziesz w internecie
> podobne fotki, ale już w nowych mundurach

A ja patrząc na inne zdjęcia w tej galerii, to myślę, że oni mają swoje własne
mudury, które szyją sobie w "drużynie" i sposób ich noszenia także ustalają
sami. I nigdy nie kupią innych, a w szczególności tych nowych dlatego, że z
ze swoich są zadowoleni. I co nie wolno im?

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec Warszawa-oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"