Re: [Czuwaj] Sezon ogórkowy - ciąg dalszy...

Pią, 14 Lip 2006, 16:42:32 CEST

----- Original Message -----
From: "Marcin Bednarski" <parasol w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, July 14, 2006 3:44 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Sezon ogórkowy - ciąg dalszy...

Dnia piątek, 14 lipca 2006 15:26, czesiek.harcerstwo napisał:

> Jestem prawie pewny że za 2-3 lata znajdziesz w internecie
> podobne fotki, ale już w nowych mundurach

A ja patrząc na inne zdjęcia w tej galerii, to myślę, że oni mają swoje
własne
mudury, które szyją sobie w "drużynie" i sposób ich noszenia także ustalają
sami. I nigdy nie kupią innych, a w szczególności tych nowych dlatego, że z
ze swoich są zadowoleni. I co nie wolno im?

Chyba ich sami nie szyją,
bo kiedyś już takie gdzieś indziej widziałem.
Co oczywiscie nie ma większego znaczenia.

Czesław