[Czuwaj] Sezon ogórkowy - ciąg dalszy...

Piotr Kowalski szare.szeregi w wp.pl
Sob, 15 Lip 2006, 12:51:53 CEST

czesiek.harcerstwo napisał(a):
> PC=================================
> Jestem prawie pewny że za 2-3 lata znajdziesz w internecie
> podobne fotki, ale już w nowych mundurach
>
> Czesław
Możliwe, że tak będzie. Chociaż z drugiej strony jak ktoś dzisiaj
podejmuje decyzje o kupieniu nowych mundurów - to są to raczej osoby i
środowiska, których nie można o podobne zachowania posądzić. Więc może
nie stanie się tak już za 2-3 lata.
Bo w mnie to tu trochę jednak wychodzą kwestie istenia różnych harcerstw
- tym razem podział wygląda wg mnie mniej więcej tak - mamy ludzi,
którzy kupują nowe mundury bo chcą być "na czasie", chcą dobrze wyglądać
i nawet nie przeszkadza im fakt, że to GK wymyśliła. Druga strona to Ci,
których cytuje s00hy. W większości dobrze umundurowane środowiska -
dobrze czyli jednolicie, chociaż w stare mundury. A po między nimi tacy
ludzie jak Ci na zdjęciach. Oni nie tylko z mundurami ale i z ZHP i
harcerstwem mają niestety niewiele wspólnego. My też mamy w Łodzi (a
właściwie w Uniejowie) orkiestrę. "my to mamy na harcerstwo mało czasu
bo muzykę musimy ćwiczyć" Takim ludziom jak na zdjęciach jestem pewien,
że zarówno postawa g00rka, ktory chce zmieniać wizerunek jak i Czesia,
który uważa, że w Krakowie sobie ze wszystkim doskonale poradzono jest
całkowicie obojętna niestety :-(

Kowlak