Re: [Czuwaj] Sezon ogórkowy - ciąg dalszy...

Anna Michalina Nowakowska michalina32 w wp.pl
Pią, 14 Lip 2006, 16:51:04 CEST

Dnia 14-07-2006 o godz. 16:42 czesiek.harcerstwo napisał(a):
> PC============================
> Chyba ich sami nie szyją,
> bo kiedyś już takie gdzieś indziej widziałem.
> Co oczywiscie nie ma większego znaczenia.
>
> Czesław

A ja zastanawiam się, co myśli sobie nastolatek z orkiestry
który jest w orkiestrze dla MUZYKI, zapewne nie dla harcerstwa,
gdy musi założyć na siebie taki mundur?
czy wiąże się z nim jakies wspomnienie poza obciachem?

pozdrawiam
anka

Czy wiesz, że miłość łamie wszelkie reguły? Zobacz "Gry Weselne"!
W kinach od 14 lipca
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fgryweselne.html&sid=818