[Czuwaj] Powstanie Warszawskie a Paintball

Pablo pablo w people.pl
Pon, 17 Lip 2006, 15:57:26 CEST

Czuwaj!
Dawno mnie tu nie bylo, czytac czytam, ale napisac jakos nie mialem co....
Za dwa tygodnie w Warszawie ma odbyc sie scenariusz Paintballowy, ma on byc
w pewien sposob rekonstrukcja wydarzen z Powstania Warszawskiego.
Oczywiscie sprawa nabrala rozmachu, zrobila sie niezla burza w miediach.
Wiele wypowiedzi jest bardzo negatywnych, duzo osob nie ma zdania, duzo
ludzi jest przychylna takiemu projektowi, tej grze. Szczerze mowiac ja tez
jestem za i mam zamiar przyjechac.
Chcialem sie Was zapytac,  co o tym sadzicie? Czy jest to szarganie imienia
Powstancow, czy robiac to odpowiednio (a wszystko wskazuje ze sprawy ze
strony organizarorow ida w tym kierunku) mozemy uczcic Powstanie?
Przeciez w ta sobote byla inscenizacja bitwy pod Grunwaldem, jakos nikogo to
nie drazni, zjezdzaja sie ludzie z calej europy i mowia ze to doskonaly
pomysl. Sami jako harcerze bierzemy w tym czynny udzial.
Coraz wiecej jest  w kraju grup rekonstrukcyjnych, sa rekonstruowane
"fragmenty" PW. Jakos to przechodzi.... dlaczego ma nie przejsc taka
rekonstrukcja w paintowej formie? Co ludziom nie pasuje?
Jak myslicie, z punktu widzenia tylu gier, biegow, rajdow jakie opieraja sie
o wydarzenia z 2WŚ czy jest to cos diametralnie innego, az tak innego ze
zasluguje na pogarde??

Pozdrawiam!
pwd Pawel "Pablo" Baluta
Rodło- Olsztyn