[Czuwaj] Sezon ogórkowy - ciąg dalszy...

Pią, 14 Lip 2006, 17:43:10 CEST

Dnia piątek, 14 lipca 2006 16:51, Anna Michalina Nowakowska napisał:

> A ja zastanawiam się, co myśli sobie nastolatek z orkiestry
> który jest w orkiestrze dla MUZYKI, zapewne nie dla harcerstwa,
> gdy musi założyć na siebie taki mundur?
> czy wiąże się z nim jakies wspomnienie poza obciachem?

Ja myślę, że jezeli nie potrafią zrobić harcerstwa, to i muzykę grają kiepską.
Fajne jest to, że dla niektórych już samo bycie harcerzem jest obciachem, a
taka formacja jak na zdjeciach jest obciachem dla harcerzy czyli takim
obciachem obciachów (coś jak podróbka podróbki)...;)

BTW: Zauważyliście, że na tym zdjęciu z "przyrzeczenia" goście po bokach są
instruktorami? Przynajmniej tak wnoszę po oznaczeniach...ciekawe jakie mieli
wymagania w próbach? Może: Zagram najpiękniej na puzonie i zrobię 100 pompek.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec Warszawa-oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"