[Czuwaj] Sezon ogórkowy - ciąg dalszy...

Wiesław Laskowski wlask w wp.pl
Sob, 15 Lip 2006, 21:08:49 CEST

Piszecie:

----
Oni nie tylko z mundurami ale i z ZHP i
harcerstwem mają niestety niewiele wspólnego.

---
Takim ludziom jak na zdjęciach jestem pewien,
że zarówno postawa g00rka, ktory chce zmieniać wizerunek jak i Czesia,
który uważa, że w Krakowie sobie ze wszystkim doskonale poradzono jest
całkowicie obojętna niestety :-(
---

---
Ja myślę, że jezeli nie potrafią zrobić harcerstwa, to i muzykę grają kiepską.
---

hmmmm......

nie zagalopowaliście się nieco?
zastanawiam się, jak na podstawie zdjęć można
wyciągnąć aż tak dalego idące wnioski i
wygłaszać je z takim przekonaniem...

Obrazy na tych fotografiach są bardzo odległe od mojego gustu.
Odległe są także od harcerskich regulaminów.

Ale na tym koniec.
Nie wynika z nich nic więcej o postawie, umiejętnościach ...
Co najwyżej tyle pewne poszlaki. Pewne sugestie. Ale nie fakty.

Tak samo, jak z mojego zdjęcia legitymacyjnego nie wynika jakim jestem harcerzem.

Zachęcam do głębszego patrzenia na sprawy :)

pozdrawiam serdecznie,
wiesiu laskowski

UWAGA! Last Minute - Egipt, Tunezja, Grecja, Bułgaria.
Rezerwuj i leć, z nami na Wakacje! -> wycieczki.pasaz.wp.pl
http://klik.wp.pl/?adr=www.wycieczki.pasaz.wp.pl&sid=819