[Czuwaj] Zlot w 10 rocznicę odejścia druha Stefana.

Przemysław 'Chaber' Chabros chaber w uznam.net.pl
Pon, 17 Lip 2006, 08:43:26 CEST

On Fri, July 14, 2006 22:01, Sławomir Waś wrote:
> Właśnie wróciłem ze Stolicy ze Zlotu naszej Chorągwi. Fajna ta baza na
> cyplu :-) Szkoda, że nie zauważyłem prawie żadnych warszawskich harcerzy
> przy grobie Druha Mirowskiego... Wszyscy wyjechali?

Podobnie było na 60 rocznicy Powstania Warszawskiego, ZHP z Polski i Wawy
jakieś 300 osób a z ZHR jakies 3000 :).

--
Pozdrawiam i Czuwaj!
phm. Przemysław "Chaber" Chabros HO