[Czuwaj] po co harcerzowi mundur? czyli rewolucja oddolna

Wto, 18 Lip 2006, 16:45:31 CEST

----- Original Message -----
From: "Grzegorz Skrukwa" <greegors w icpnet.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, July 18, 2006 3:41 PM
Subject: Re: [Czuwaj] po co harcerzowi mundur? czyli rewolucja oddolna

> I tak dokonał się ogromny postęp, chyba powszechnie.
> Kiedyś - około 12 lat temu - w oczach wielu osób za niedopuszczalne
> uchodziło noszenie krótkich spodenek i spódnic mundurowych w połączeniu z
> T-shirtem bo to "nieszanowanie munduru"  choć przecież spódnica ani
spodenki
> nie mają jakichś głębokich treści
> ideowych (poza lilijkami na guzikach ;-)
> Dziś już - mam nadzieję - nikogo to nie oburza.

Hmmmm..... "....Kiedyś...."
Poczułem się jak strasznie stare, zlasowane wapno
;-))))))))
".....noszenie krótkich spodenek i spódnic mundurowych
w połączeniu z T-shirtem ......"
było już popularne na przełomie lat 60/70-tych.
Zwłaszcza na wędrówkach czy obozach wędrownych.
Co oczywiscie nie przeszkadzało w noszeniu mundurów
na tychże wędrówkach.
I dotyczyło to środowisk "mocno tradycyjnych".

Trochę podobnie było z próbami noszenia mundurów,
przez harcerki, "na wierzch" (na spodnie).

Jak znajdę kiedyś chwilę czasu to może uda mi się
dotrzeć do takich fotek, z pocz. lat 70-tych.

Czesław