Odp: RE: Re: [Czuwaj] O programie

Anna Michalina Nowakowska michalina32 w wp.pl
Śro, 19 Lip 2006, 10:49:10 CEST

Dnia 19-07-2006 o godz. 9:21 <Rafal.Suchocki w pse.pl> napisał(a):
 > Bo mam - być może mylne - wrażenie, iż przy obecnym wieku i
> doświadczeniu drużynowych, żaden zapis statutowy nie wpłynie tak na
> jakość pracy drużyn, jak dobre i przemyślane propozycje do realizacji.
> Zwłaszcza z opcji ostatniej.
>
> --
> s00hy

Rafał,
może to wrażenie jest mylne..... albo przyczyny, które temu przypisujesz są mylne.... bo jeżeli wiek i doświadczenie są słabą stroną naszych drużynowych, to nie ma się czym martwić :)

Jeżeli przyjmiemy granicę odpowiedzialności powiedzmy w wieku lat 20, to tylko 24% wszystkich zuchów, harcerzy i harcerzy starszych oraz wędrowników jest pod opieką takich niedojrzałych drużynowych.
pozostałe 76% członków organizacji jest pod opieką doświadczonych i dojrzałych. 50% wszystkich członków organizacji jest pod opieką druzynowych w wieku 26-89lat!!!!

To dane spisowe,
A wracając do tematu.. myślę, ze tym drużynowym młodym, niedoświadczonym, którzy jak już wcześniej pisałam, najkrócej pełnią tę funkcję, najszybciej odchodzą i się wypalają, nie potrzeba az tak bardzo pomysłów i treści. Oni może jeszcze sobie radzą.
Zastanawiam się jaki program powinien dotrzeć do tej "drugiej połowy" drużynowych. I jaki program oni realizują? i co im jest potrzebne?

Przypominam(tu znowu spis) ze co trzeci drużynowy, to 40letnia nauczycielka!!!!

Pozdrawiam
Anka

Oglądaj -> Wydarzenia.wp.pl -> Wiesz, co najważniejsze!
Najbardziej aktualne materiały filmowe - Kliknij:
http://klik.wp.pl/?adr=www.wydarzenia.wp.pl&sid=821