RE: [Czuwaj] Zlot w 10 rocznicę odejścia druha Stefana.

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Śro, 19 Lip 2006, 13:02:19 CEST

Widzisz - to trochę inny problem. My (a podejrzewam że inne Hufce też) przeprowadziliśmy wtedy własne obchody rocznicy, w których wzięło udział ponad 500 harcerzy ( a więc więcej niż z całej Polski)
http://w8.grono.net/pub/u/133925/gallery/891192/ - tu znajdziesz trochę zdjęć mojego autorstwa, dokumentujące to wydarzenie.

Na fakt ten złożyło się kilka przyczyn, z których najważniejsze to:
- ogólna marność wszelkich propozycji programowych sygnowanych przez Chorągiew - tych skierowanych do harcerzy
- wzmocnienie świadomości praskich epizodów powstańczych, jako nam bliższych

Choć te środowiska, które chciały się włączyć w centralne obchody - robiły to. Subiektywnie tylko dodam, iż jeśli miałbym wybór, to wybrałbym te robione przez ZHR. Profesjonalnie i z wizją.

I w tym roku gdy otrzymałem z Chorągwi program obchodów - który sprowadza się tylko do uczestnictwa w uroczystościach centralnych, wiem iż  lepiej będzie gdy zrobimy coś dla siebie.
I z utęsknieniem tylko spoglądam ku Wielkopolsce, którą stać było na niebanalne obchody czerwca: http://www.czerwiec56.zhp.wlkp.pl

--
s00hy
GG: 1218924