[Czuwaj] O programie

adams a.adamski w szpital.koscierzyna.pl
Śro, 19 Lip 2006, 13:45:06 CEST

> O ile DOBRZE drużynę prowadzi to ja wolę tego młodego. ;-) I jest szansa,
że prowadzić systemem zastępowym jeszcze się nauczy. Jeśli trafi na dobry
kurs, oraz na dobre wzorce.

> --
> s00hy

No, jeżeli obydwoje dobrze prowadzą drużyny - bo tylko o takich drużynowych
mówimy - to ja zdecydowanie wolę pełnoletniego, ma nieporównywalnie większe
możliwości i nie oszukujmy się - jest traktowany poważniej. A to drugie w
ostatnich czasach ma niebagatelne znaczenie dla nas wszystkich.
adams