[Czuwaj] O programie baza pomyslow i konspektow

Andrzej Rolewicz harc38 w op.pl
Śro, 19 Lip 2006, 17:21:35 CEST

Rafal.Suchocki w pse.pl napisał:

>I jak najbardziej jestem za wymianą programową o której postulował g00rek.
>Przy czym bałbym się trochę braku czynnika motywującego. Niby stopnie powinny wystarczyć..  ale jeśli powstanie już Wielka Baza Pomysłów Konspektów - to który drużynowy - w tym zaganianym świecie - stworzy swój zamiast sięgnąć po "dobry i sprawdzony".
>
>--
>s00hy

Kiedyś już poruszałem ten temat na liście - nazwałem go "Dorobek stulecia" czy coś w tym stylu.
Czy naprawdę uważasz, że drużynowy np z małej miejscowości,
 gdzie od 15 lat nikt nie widzial harcerzy, ktory zapragnie utworzyc drużynę - bedzie w stanie wymyslać od początku do konca każdą zbiórke ?
Łącząc to z pracą zawodową ?
Ta Baza to jeden z warunków powrotu harcerstwa w rejony, gdzie zanikło.
Jeżeli nie ma na miejscu hufca, gdzie mozna uzyskać jakąs pomoc metodyczną pozostaje internet - a tam żałosne resztki porozrzucane po tysiącu stronach.
Chyba najwyższy czas zacząc zbierać pomysły z żółknących kartek w hufcach, które ich zazdrośnie strzegą (tak to sobie wyobrażam:)
Andrzej