[Czuwaj] O programie - wiek drużynowych

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Śro, 19 Lip 2006, 15:17:23 CEST

Rafal.Suchocki w pse.pl napisał(a):
> I jak najbardziej jestem za wymianą programową o której postulował g00rek.
> Przy czym bałbym się trochę braku czynnika motywującego. Niby stopnie powinny wystarczyć..  ale jeśli powstanie już Wielka Baza Pomysłów Konspektów - to który drużynowy - w tym zaganianym świecie - stworzy swój zamiast sięgnąć po "dobry i sprawdzony".

Dla mnie to czynniki niezależne.

DOBRY drużynowy:

- jeśli nie ma - stworzy swój
- jeśli są - wzbogaci repertuar

KIEPSKI drużynowy:

- jeśli nie ma - spróbuje coś wymyślić, raczej mu się nie uda, bo ma
kiepskie wyszkolenie/motywację/ itp.
- jesli ma - poprowadzi jakąś zbiórkę na gotowym konspekcie, może
natchnie go to jakoś? Może nie, ale przynajmniej dzieciaki coś będą z
tego miały.

Oczywiście chcemy, aby było jak najwięcej DOBRYCH drużynowych. Ale przez
samo zabranie im konspektów nie sprawimy że nagle zaczną coś wymyślać.
Raczej będą tworzyć coś na 5 minut przed zbiórką. To już wolę, żeby ją
poprowadzili z gotowego konspektu.