[Czuwaj] O programie baza pomyslow i konspektow

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Czw, 20 Lip 2006, 15:21:54 CEST

IMHO słaby drużynowy zmotywuje się, i odpicuję swój konspekt by się tam dostać. Bo mu się to diabelnie opłaci. Wiem, iż w modzie jest ostatnio zaniżanie wymagań ;-), ale jestem przekonany, iż nawet najsłabszy drużynowy jest wstanie stworzyć coś, czym będzie się mógł pochwalić innym.

System nagradzania najlepszych - jak najbardziej. Plus system komentarzy pod każdym konspektem - co bym zmienił? I dlaczego?

Jak już wspominałem dodatkowym czynnikiem jest tu kwestia ukrycia pewnych rzeczy, przed harcerzami. Internet teraz to powszechne medium i szkoda aby drużynowy, który przygotował zbiórkę w oparciu o te materiały,  usłyszał gromkie: znaaaamy!
Chyba, że mam tak ambitnych harcerzy, którzy sami są wstanie ułożyć trzy konspekty ;-).

Istotną kwestią jest tu problem praw autorskich. Byłbym za tym, aby każdy kto nadsyła konspekt, dopisywał formułkę o swoim autorstwie. W przypadku braku możliwości ustalenia  autora, tekst: "jeśli zauważyłeś tutaj swój materiał, a nie chcesz aby był zamieszczony - poinformuj nas o tym". Być może, jest stąpanie po cienkiej linii, ale ze względu na oszczędność całej masy roboty z ustalaniem autorstwa, jak i dobro społeczne ;-), przystałbym na takie rozwiązanie.

A i tak są to puste dywagacje, jeśli nie znajdziemy osoby, która się za to weźmie. Ja, z szeregu przyczyn odpadam. :> Jacyś chętni? :-)

--
s00hy
GG: 1218924