[Czuwaj] O programie baza pomyslow i konspektow

Pią, 21 Lip 2006, 12:03:08 CEST

Dnia czwartek, 20 lipca 2006 14:59, Marcin Skocz napisał:
> Nie rozumiem, dlaczego konieczny jest warunek wstępny?
> Jak dla mnie taki serwis potrzebuje raczej szerokiego grona
> współpracowników oraz systemu nagradzania najlepszych, a nie restrykcji.

W jakim sensie restrykcji? Dostęp do serwisu jest nagrodą za przesłanie trzech
scenariuszy. Restrykcja, to by była jakby, ktoś tracił dostęp za nie
przysyłanie.

Zgadzam się jednak, że potrzebny jest system nagradzania najlepszych. Dobrym
pomysłem jest moim zdaniem konkurs z atrakcyjną nagrodą np: za 10
scenariuszy - laptop. Jeżeli 10 osób zdecyduje się wziąć udział w konkursie,
to mamy 100 scenariuszy od razu. I pewnie niezłych, bo każdy szlifuje na
nagrodę...

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec Warszawa-oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"