[Czuwaj] O programie baza pomyslow i konspektow

Marcin Skocz hrskocz w harcerstwo.net
Czw, 20 Lip 2006, 14:59:28 CEST

Nie rozumiem, dlaczego konieczny jest warunek wstępny?
Jak dla mnie taki serwis potrzebuje raczej szerokiego grona
współpracowników oraz systemu nagradzania najlepszych, a nie restrykcji.
A słaby drużynowy i tak będzie się wstydził wysłać cokolwiek, więc niech
chociaż czyta...

pozdrawiam
Marcin Skocz