[Czuwaj] O programie baza pomyslow i konspektow

Czw, 20 Lip 2006, 13:43:41 CEST

----- Original Message -----
From: <Rafal.Suchocki w pse.pl>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 20 July 2006 08:57
Subject: RE: RE: [Czuwaj] O programie baza pomyslow i konspektow

Byłem świadkiem początku i upadku kilku podobnych inicjatyw.
Niektóre jeszcze egzystują w sieci:
http://harcerze.zhp.pl/index.php?do=standard&navi=0009,0027

Niemniej większość opiera się na jednym, dwu źródłach i potem przestają być
aktualizowane.
Dlatego gdyby takowa baza miała kiedyś powstać, muszą być IMHO spełnione
kilka warunków. Aby zapewnić stały przypływ materiałów - dostęp do niej
można by było uzyskać, po przesłaniu min. 3 własnych konspektów. To nie jest
dużo, nawet dla drużynowego z małej metropolii* który rozpoczyna pracę z
drużyną. Dodatkowym atutem byłoby zablokowanie do niej dostępu harcerzy ( w
znaczeniu - członków drużyn), którzy niekoniecznie muszą znać przebieg
planowanej gry fabularnej.
Dodatkowo system rankingów pozwalałby wyszukiwać rzeczy najcenniejsze.

Owszem, taki "warunek wejściowy": płać, zanim skorzystasz - byłby całkiem
słuszny. Ale nie tylko: potrzeba jest RECENZENTÓW konspektow. Kliku,
niezależnych od siebie, którzy będą oceniali konspekt w okreslonej
punktacji, sprawdzali brak błędów itp. No i poniżej 30% - konspekt odpada
(bez ulgi giertychowej).

Pozwoliłem sobie obaczyc "jedzonko". Niewątpliwie ciekawy... Ale czy
realizuje cele? i czy można coś zasugerować, jakies poprawki?

DJD