[Czuwaj] O programie baza pomyslow i konspektow

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Czw, 20 Lip 2006, 08:57:26 CEST

Byłem świadkiem początku i upadku kilku podobnych inicjatyw.
Niektóre jeszcze egzystują w sieci:
http://harcerze.zhp.pl/index.php?do=standard&navi=0009,0027

Niemniej większość opiera się na jednym, dwu źródłach i potem przestają być aktualizowane.
Dlatego gdyby takowa baza miała kiedyś powstać, muszą być IMHO spełnione kilka warunków. Aby zapewnić stały przypływ materiałów - dostęp do niej można by było uzyskać, po przesłaniu min. 3 własnych konspektów. To nie jest dużo, nawet dla drużynowego z małej metropolii* który rozpoczyna pracę z drużyną. Dodatkowym atutem byłoby zablokowanie do niej dostępu harcerzy ( w znaczeniu - członków drużyn), którzy niekoniecznie muszą znać przebieg planowanej gry fabularnej.
Dodatkowo system rankingów pozwalałby wyszukiwać rzeczy najcenniejsze.

Pozostaje jeszcze kwestia wykonania strony i zarządzania nią. :-) Gotów jestem przesłać wszystkie skrzętnie przez lata gromadzone materiały, osobie, której dzieło spełni warunki, które podałem

* - specjalnie dla Zubka będę unikać sformułowania "małe miasteczko". ;-) Choćby dlatego, że po głowie chodzi mi bez przerwy wiersz Bursy "Małe miasteczka umierają". ;-) Warto wygooglać.

--
s00hy
GG: 1218924