[Czuwaj] O programie baza pomyslow i konspektow

Andrzej Rolewicz harc38 w op.pl
Czw, 20 Lip 2006, 17:45:10 CEST

Ja również uważam, że postawienie warunku wstępnego - "przyślij trzy konspekty" rozwali całą inicjatywę. Nie znając zawartości nie będę dopracowywał konspektów, kilka hufców przyśle po trzy na odczepnego i powstanie "Baza" porównywalna do tej którą podałeś...

>A i tak są to puste dywagacje, jeśli nie znajdziemy osoby, która się za to weźmie. Ja, z szeregu przyczyn odpadam. :> Jacyś chętni? :-)

Jest chyba tylko jeden sposób:
Alert Naczelnika - "Baza pomysłów, planów i konspektów na stulecie harcerstwa - podsumowanie dorobku organizacji"
- w imię braterstwa obowiązkowo opracowujemy zawartości szaf i zamieszczamy w necie.
Przy okazji załatwi to nam projekt PROGRAM ostatnio dyskutowany - parę lat zajmie najpierw opracowanie, potem przejrzenie i wypróbowanie nadesłanych materiałów.
Tylko nie wiadomo, czy Druhna Naczelnik czytuje listę...
Andrzej