[Czuwaj] O programie baza pomyslow i konspektow

Czw, 20 Lip 2006, 18:11:20 CEST

----- Original Message -----
From: "Andrzej Rolewicz" <harc38 w op.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>;
<Rafal.Suchocki w pse.pl>
Sent: Thursday, 20 July 2006 17:45
Subject: Re: RE: [Czuwaj] O programie baza pomyslow i konspektow

Myslałem o tym. Ale harcerze lubia grzebac po necie. To jedna z opcji, aby
tych konspektów nie znali. Zwłaszcza, że przy niektrórych grach znajomość
treści całkowicie przekreśla efekty.

Druga sprawa: Rozwali inicjatywe napisanie czegoś własnego? Byc może. Ale
jak się patrze na te niewątpliwie często odwiedzane zbiory pomysłów w necie,
a rzadko aktualizowane... jakoś nie mam wątpliwości, że brak takiego warunku
wstepnego działa na plus - bo nie działa.

IMHO - zrobić to dla wybranych. Przy czym "wybranym" może być każdy - czyje
3 prace znajdą się w serwisie. To znaczy przejda przez recenzentów i zostana
opublikowane.

System recenzentów - myslę, że pomoże zadbac o jakość,żeby nie trafiły prace
na odwal, albo też konspekty, które wskazują na brak znajomosci podstawowych
harcerskich zasad.

W każdym bądż razie: Propozycji od dawna nie ma, ciekawych propozycji
programowych również.

DJD