[Czuwaj] O programie baza pomyslow i konspektow

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Pią, 21 Lip 2006, 12:16:06 CEST

Laptop to może przesada. O ile pamiętam zasady panujące w ś.p. foto.zhp.pl to były to jakieś skromne rzeczy w rodzaju rolki filmu lub półrocznej prenumeraty czasopisma. Wystarczą IMHO skromne nagrody, resztę załatwi prestiż. Albo plakietka "Mistrz konspektów" :D.

--
s00hy
GG: 1218924