[Czuwaj] O programie baza pomyslow i konspektow

Pią, 21 Lip 2006, 13:16:40 CEST

----- Original Message -----
From: <Rafal.Suchocki w pse.pl>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, 21 July 2006 12:16
Subject: RE: [Czuwaj] O programie baza pomyslow i konspektow

Laptop to może przesada. O ile pamiętam zasady panujące w ś.p. foto.zhp.pl
to były to jakieś skromne rzeczy w rodzaju rolki filmu lub półrocznej
prenumeraty czasopisma. Wystarczą IMHO skromne nagrody, resztę załatwi
prestiż. Albo plakietka "Mistrz konspektów" :D.

W miarę tanie propozycje:
- bon towarowy na zakupy w 4Ż.

Plus prestiż - nazwisko wydrukowane WIELKIMI literami w "Czuwaju", wraz z
konspektem.

DJD