[Czuwaj] Re: RE: Re[3]:

Andrzej Rolewicz harc38 w op.pl
Wto, 25 Lip 2006, 09:24:59 CEST

Użytkownik adams <a.adamski w szpital.koscierzyna.pl> napisał:
 Jedno jest pewne - zbudowanie takiej bazy pomysłów bez względu
>na to, czy w jakiejś metropolii, czy też w pipidówce przyniosłoby niejednemu
>harcerzowi olbrzymią korzyść.

Tutaj się z tobą zgadzam (jako drużynowy
 poświęcający 85 % czasu na wymyślanie tego, co już zostało wymyślone)

Twórcom mogłoby przynieść niezły zarobek a GK
>także miałaby prawo kupić sobie jeden lub więcej egzemplarzy:):):)
>Ja już zamawiam sobie co najmniej jeden - nawet w formie prymitywnie
>wykonanego skryptu. I nie musi być to wcale wielkie dzieło stulecia,
>wystarczy skromny tomik pierwszy, drugi, trzeci...
>adams

Ale w tym miejscu jestem przeciw - Jeżeli zbierzemy w jedym miejscu nasze "narzędzia do pracy" - to nie po to, aby ktokolwiek czerpał z tego korzyści. I w XXI wieku szybciej znajdę cokolwiek w googlach niż w stosie skryptów. I jeszcze opowiadam się za powszechnym dostępem do Bazy mimo argumentów, że drużynowy przygotuje zbiórkę, a harcerze na to: "Znamy" (bo czytali). I ciągle uważam, że to powinna być centralna akcja "Dorobek stulecia" I... i... i...
:)
Andrzej