[Czuwaj] Normy moralne: przypadek Holandia

Czw, 1 Cze 2006, 13:04:31 CEST

----- Original Message -----
From: "Marcin Skocz" <hrskocz w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, 31 May 2006 21:47
Subject: Re: [Czuwaj] Normy moralne: przypadek Holandia

> Allah się starał, a i tak mu ludzie poprzekręcali. I zamiast karania za
> cudzołóstwo tylko jeśli widziało to 4 świadków, a i wtedy jedynie batami
> wymierzanymi w koranem trzymanym pod ręką, którą się bije, wyszło
> kamieniowanie...

O Koranie się nie doczytałem. Możesz podać surę i werset?

Ale jest lepszy wątek, też zapomniany - kto oskarża kobietę, nie
przedtsawiając OD RAZU świadków, traci cześć jako kłamca i skazywany jest na
70 batów, Niezależnie, czy mówił prawdę, czy nie.

No, a kara za cudzołóstwo obejmowała obie strony aktu.

Ech, masz rację, ludzie jak zwykle cos poprzekręcali.

Chyba byłby potrzebny Bóg, który dość obficie korzystałby z pioruna.

DJD