[Czuwaj] O Czuwaju ;)

Seascout seascout w go2.pl
Pią, 2 Cze 2006, 09:43:28 CEST

::
::> Dzięki, dzięki!
::> Po prostu zamiast namierzyć Twojego maila napisalem na listę bo uznalem
ze
::> będzie prościej i szybciej.
::> A co do RN to mi się ta strona nie otwiera od początku i hasło moje nie
::> działa. Więc niniejszym przypominam się Druhowi Wiceprzewodniczącemu :-)
::> SW
::
::A ja tak sobie myślę chłopaki (i dziewczyny), że czuwaj to się strasznie
::koniukturalny zrobił. Kiedyś ot lista studencka, a teraz wszyscy
::czuwajowicze poawansowali - gieka, rada naczelna, wice przewodniczący
::nawet... I NSH!
::

Już się boję co będzie za pięć lat :) Kręgi seniora. Bo wiecie w kogo po
latach zamieniają się młodzi-gniewni?

Seascout