[Czuwaj] O Czuwaju ;)

Daniel Laskowski laskowskidaniel w interia.pl
Pią, 2 Cze 2006, 10:22:44 CEST

W Twoim liście datowanym 2 czerwca 2006 (09:43:28) można przeczytać:

> ::A ja tak sobie myślę chłopaki (i dziewczyny), że czuwaj to się strasznie
> ::koniukturalny zrobił. Kiedyś ot lista studencka, a teraz wszyscy
> ::czuwajowicze poawansowali - gieka, rada naczelna, wice przewodniczący
> ::nawet... I NSH!
> ::

> Już się boję co będzie za pięć lat :) Kręgi seniora. Bo wiecie w kogo po
> latach zamieniają się młodzi-gniewni?

> Seascout

Przy okazji male pytanie do moderatoro, administratorow:

Dysponujeciecie danymi czy nowe osoby dolaczaja na liste a czy wprost przeciwnie nastepuje odplyw rozmowcow ?

--
z POważaniem
Daniel Laskowski

Quality is important, not quantity.