[Czuwaj] Seniorzy i stopnie instruktorskie

Grzegorz Skrukwa greegors w icpnet.pl
Pią, 2 Cze 2006, 20:41:53 CEST

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <g00rek w o2.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, June 02, 2006 1:12 PM
Subject: [Czuwaj] Seniorzy i stopnie instruktorskie

> Nie wiem czy wiecie, ale seniorzy chcą zdobywać swoje własne stopnie
> instruktorskie (czy już było o tym na liście?)

Słyszałem o pewnym hufcu gdzie w radosnym bezhołowiu I połowy lat 90-tych
przyznawano zasłużonym seniorom stopnie Harcmistrza Rzeczypospolitej [!!!]
Nie wiem czy to prawda, ale to możliwe bo trochę wiem jak tam sytuacja
wyglądała. Wiem ,że na pewno przyznawano tam seniorom stopnie podharcmistrza
z przeskoczeniem przewodnika i oczywiście bez jakiejkolwiek pracy z
młodzieżą. Komenda chorągwi to na szczęście w którymś momencie zastopowała,
chyba unieważniono tez owe nominacje.
Oby takie czasy i takie praktyki nigdy nie wróciły!!!

GS