[Czuwaj] Re: Seniorzy i stopnie instruktorskie

Nie, 4 Cze 2006, 13:18:48 CEST

Grzegorz Skrukwa writes:

>Wiem ,że na pewno przyznawano tam seniorom stopnie podharcmistrza
> z przeskoczeniem przewodnika i oczywiście bez jakiejkolwiek pracy z
> młodzieżą. Komenda chorągwi to na szczęście w którymś momencie zastopowała,
> chyba unieważniono tez owe nominacje.
> Oby takie czasy i takie praktyki nigdy nie wróciły!!!

W Toruniu były tego próby w KSI nawet na początku XXI wieku. Otwieranie phm.
z pominięciem przewodnika i zatwierdzanie zadań typu "zrobi jedną zbiórkę,
prowadzi kronikę, koniec próby". Komendant na szczęście wszystkie decyzje
KSI anulował.

Acha, powoływano się na jakiś regulamin seniorów, który to przewidywał. Wg
mojego rozeznania było to propozycja regulaminu jakiegos kręgu seniorów,
która nigdy nie obowiązywała.

DJD