[Czuwaj] Seniorzy i stopnie instruktorskie

marcin wojtczak majcin w autograf.pl
Sob, 3 Cze 2006, 07:56:20 CEST

Michał Górecki napisał(a):
> Nie wiem czy wiecie, ale seniorzy chcą zdobywać swoje własne stopnie
> instruktorskie (czy już było o tym na liście?)
>
> Odpowiedź el komendante CSI (tak, tak, też na liście hehe)
> jest tu:
>
> http://csi.zhp.pl/download.php?id=59
>
> Brawo Grzesiu, brawo... :)
>
> g00rek

czy ja dobrze zrozumiałem, że seniorzy w ZHP to coś w rodzaju
Uniwersytetu Trzeciego Wieku, w którym emeryci mają realizować to, co
nie udało im się w młodości.
ja proponuję rozszerzyć pomysł, mamy w końcu niż demograficzny,
młodzieży ubywa, emerytów przybywa.
stwórzmy dla nich odrębne próby na stopnie harcerskie, aby każdy mógł
nadrobić to, czego nie udało mu sie w młodości.
skończyłeś służbę w 63 roku jako ćwik, nic nie szkodzi, otworzymy ci
próbę na HO, nie masz juz siły biegać po lesie, to nic rozpiszemy ci
próbę do zrealizowania bez wychodzenia z domu.

a jaką przyszłość ma takie działanie, jakie dotacje można na ten cel
pozyskać
po co nam te rozkrzyczane bachory i ta agresywna młodzież, która nas nie
rozumie, nie docenia i żadnej wdzięczności nie okazuje

Marcin Wojtczak