[Czuwaj] serwis RN ZHP

TOGRO.pl togro w togro.pl
Czw, 8 Cze 2006, 15:00:36 CEST

Ja nie bralem udzialu w jego projektowaniu, ale gdybym bral, to zrobilbym go
po swojemu.
Tak jak zrobilem serwis HALiZ.

Zdanie GK w tym temacie tez ma male znaczenie, bo GK nie ma takiej mocy,
żeby robic wszystkie serwisy.
Moim zdaniem im wiecej roznorodnosci na harcerskich stronach tym lepiej.

Ladniej, weselej, lepiej...

Pamietam, gdy było "zarzadzenie", ze strony choragwi, a nawet hufcow będą
musialy wygladac jednakowo, bo to jedna organizacja.

Jestem zwolennikiem wprowadzania zasad i pewnych standardow, ale nie zgadzam
się, żeby ktos mi narzucal jak ma wygladac moja strona. Czyli ta, która
stworzylem i która się opiekuje. To, ze ta strona ma dopisek "zhp.pl" na
koncu to malo istotny szczegol, który zawsze można zmienic. Tak jak było z
serwisem Harcerskich Baz Obozowych, który poprzedni administrator usunal z
serwisu (do tej pory nie znam prawdziwych przyczyn) i teraz ten sam serwis
dziala pod innym adresem www.osrodki.info.pl.

Tylko czy przez takie dzialanie ZHP traci, czy zyskuje?

Tak samo odbieram decyzje GK ZHP o wypowiedzeniu miejsca na serwerze ZHP
hufcom i choragwiom. Do tej pory wiele hufcow nie ma wogole swojej strony,
bo ich nie stac na wykupienie hostingu, albo nie potrafia sobioe poradzic ze
zmiana. I o ile doceniam prace niektórych ludzi w ZI o tyle ogolna polityka
GK w sferze internetu nie podoba mi się w ogole.

Pozdrawiam
Tomek