[Czuwaj] Postcrossing

Piotr Sterczewski Inkler w poczta.fm
Czw, 8 Cze 2006, 23:18:51 CEST

Czuwaj!

Było o geocachingu, a ja polecę coś podobnego, choć z innej beczki -
za to bardziej osiągalnego dla harcerzy :-).

Postcrossing (www.postcrossing.com) to międzynarodowy internetowy
projekt wymiany pocztówek. W największym skrócie: wysyła się pocztówkę
do losowego użytkownika gdzieś na świecie i później dostaje inną od
innego losowego użytkownika gdzieś na świecie. :-)

Więcej się nie rozpisuję, kto chce, to poczyta na stronie.

To świetna propozycja dla harcerzy: na poćwiczenie angielskiego,
otwarcie na świat, utrwalanie wiedzy geograficznej, może "wyżycie się"
artystyczne itp.

Moje 3 pocztówki już dotarły, teraz czekam na 3, które do mnie
przyjdą...

Piotr Sterczewski
pełnomocnik ds. zagranicznych hufca Oświęcim

INTERIA.PL dla kobiet... >>> http://link.interia.pl/f193b