[Czuwaj] serwis RN ZHP

Michał Górecki g00rek w o2.pl
Pią, 9 Cze 2006, 08:26:38 CEST

Mniej profesjonalnie. Nie wszystko może opierać się o radosną twórczość.

> To, ze ta strona ma dopisek "zhp.pl" na
> koncu to malo istotny szczegol, który zawsze można zmienic. Tak jak było z
> serwisem Harcerskich Baz Obozowych, który poprzedni administrator usunal z
> serwisu (do tej pory nie znam prawdziwych przyczyn) i teraz ten sam serwis
> dziala pod innym adresem www.osrodki.info.pl.
>
> Tylko czy przez takie dzialanie ZHP traci, czy zyskuje?

To lepiej niż NIC. Ale GORZEJ, niż posiadanie tego w jednej domenie. Po to
są domeny, wtedy jest porządek.

A nie dokumenty.onet.pl. promocja.wp.pl sponsoring.gazeta.pl

Dla mnie to MASAKRA.

> Tak samo odbieram decyzje GK ZHP o wypowiedzeniu miejsca na serwerze ZHP
> hufcom i choragwiom. Do tej pory wiele hufcow nie ma wogole swojej strony,
> bo ich nie stac na wykupienie hostingu, albo nie potrafia sobioe poradzic
> ze
> zmiana. I o ile doceniam prace niektórych ludzi w ZI o tyle ogolna
> polityka
> GK w sferze internetu nie podoba mi się w ogole.

Nie no, proszę cię. Jeśli hufca nie stać na 4 złote miesięcznie na stronę
www, to ktoś tu wali niezłą ściemę.

Nie wiem czemu GK ma utrzymywać hosting setek hufców i tylu chorągwi. Które
mają własne budżety. Rozwiązanie które jest przyjęte jest akurat BARDZO
MĄDRYM posunięciem.