RE: [Czuwaj] serwis RN ZHP - uwaga odnośnie serwisu baz

Krzysztof Kujawski krzysiek w ezhp.pl
Pią, 9 Cze 2006, 09:37:03 CEST

> Tak jak było z serwisem
> Harcerskich Baz Obozowych, który poprzedni administrator
> usunal z serwisu (do tej pory nie znam prawdziwych przyczyn)
> i teraz ten sam serwis dziala pod innym adresem www.osrodki.info.pl.

Wydawało mi się, że przyczyna wyłączenia serwisu bazy.zhp.org.pl była już
wyjaśniana tyle razy, że już więcej nie trzeba. A jednak zawsze znajdzie się
ktoś, kto ma jeszcze obiekcje.

Więc jeszcze raz:
- serwis został wyłączony jeszcze gdy pracowałem w ZI GK ZHP (od maja
zeszłego roku nie jestem w jego składzie)
- przyczyną wyłączenia serwisu były bardzo poważne błędy w jego kodzie
zagrażające bezpieczeństwu całego serwisu, jak również konflikty
oprogramowania po przenosinach na poprzedni serwer. Nie warto się doszukiwać
innych przyczyn bo ich nei było.
- pod adresem www.osrodki.info.pl nie dziala ten sam serwis, w harcerskim
internecie nie ma już tego (bazy.zhp.org.pl) serwisu

Po pewnym czasie stworzyliśmy w ramach HARCnetu nowy serwis baz obozowych
(www.bazy.harcnet.net), na bazie poprzedniego pomysłu.

Pozdrawiam
Krzysztof Kujawski
--