RE: [Czuwaj] serwis RN ZHP - uwaga odnośnie serwisu baz

TOGRO.pl togro w togro.pl
Pią, 9 Cze 2006, 10:15:20 CEST

Nie znajdzie się, tylko caly czas jest.
Wiele razy zapewniano mnie, ze bazy rusza, ze to kwestia poprawek w kodzie i
w ten sposób zmarnowalismy jeden rok.

> Więc jeszcze raz:
> - przyczyną wyłączenia serwisu były bardzo poważne błędy w
> jego kodzie zagrażające bezpieczeństwu całego serwisu,

Czy to wlasnie nie ZI było autorem tego serwisu? Dlaczego nie można było
porawic bledow pod adresem bazy.zhp.org.pl, a dalo się to zrobic pod adresem
harcnet.net?

> - pod adresem www.osrodki.info.pl nie dziala ten sam serwis,
> w harcerskim internecie nie ma już tego (bazy.zhp.org.pl) serwisu

Oczywiście, ze nie ten sam. Ale przez rok był to JEDYNY serwis z harcerskimi
bazami obozowymi. Dlaczego nie chciano takiego serwisu w zhp.pl? - Nie wiem.
I nie moge tego zrozumiec.

> Po pewnym czasie stworzyliśmy w ramach HARCnetu nowy serwis
> baz obozowych (www.bazy.harcnet.net), na bazie poprzedniego pomysłu.

I bardzo mnie to ucieszylo. Nadal jednak nie rozumiem dlaczego ZI ZHP
dopuscil do wylaczenia serwisu bazy.zhp.org.pl z dnia na dzien i nie
uruchomil go z powrotem - po usunieciu bledow.

Pozdrawiam
Tomek