RE: [Czuwaj] serwis RN ZHP - uwaga odnośnie serwisu baz

Krzysztof Kujawski krzysiek w ezhp.pl
Pią, 9 Cze 2006, 10:30:27 CEST

> Czy to wlasnie nie ZI było autorem tego serwisu? Dlaczego nie
> można było porawic bledow pod adresem bazy.zhp.org.pl, a dalo
> się to zrobic pod adresem harcnet.net?
W okresie mojej bytności w ZI nie było na to czasu, później - to pytanie nie
do mnie.
Serwis w HARCnet nie jest 'poprawieniem błędów' tylko nowym serwisem.

> Dlaczego nie chciano takiego serwisu w zhp.pl?
No to już pytanie nie do mnie. Domysłów snuł nie będę.

> I bardzo mnie to ucieszylo. Nadal jednak nie rozumiem
> dlaczego ZI ZHP dopuscil do wylaczenia serwisu
> bazy.zhp.org.pl z dnia na dzien i nie uruchomil go z powrotem
> - po usunieciu bledow.
Wyłączenie wytłumaczyłem. Kwestia uruchomienia nowego serwisu (nowego, bo
błędy wymuszały napisanie większości od nowa) to już ZI. Ale z ZI jest chyba
tak, że więcej jest słów niż działań.

Pozdrawiam
Krzysztof Kujawski
--