Re: [Czuwaj] serwis RN ZHP - uwaga odnośnie serwisu baz

Łukasz admin w torun.zhp.pl
Pią, 9 Cze 2006, 13:17:00 CEST

> Czy to wlasnie nie ZI było autorem tego serwisu? Dlaczego nie
> można było porawic bledow pod adresem bazy.zhp.org.pl, a dalo
> się to zrobic pod adresem harcnet.net?
W okresie mojej bytności w ZI nie było na to czasu, później - to pytanie nie
do mnie.
Serwis w HARCnet nie jest 'poprawieniem błędów' tylko nowym serwisem.
=========
To z ciekawości zapytam czym sie zajmowałeś podczas swojej bytności w ZI
jako programista rzecz jasna?
Bo narazie widze fakty pozostawione po twojej obecności - czyli wyłączono
"dziurawe" bazy, pozostał dziurawy cms, i do nie dawna dziuraw forum. Nie
podważam Twoich kompetencji, wiedzy ani tego co robiłeś. Uświadom mnie (nas)
co było pilniejsze dla ciebie jako programisty.

Pzdr