RE: [Czuwaj] serwis RN ZHP - uwaga odnośnie serwisu baz

Krzysztof Kujawski krzysiek w ezhp.pl
Pią, 9 Cze 2006, 13:30:06 CEST

> Bo narazie widze fakty pozostawione po twojej obecności -
> czyli wyłączono "dziurawe" bazy,
Których byłem autorem - nie mam zamiaru tego ukrywać - człowiek się uczy.
Gdybym ich nie napisał to oczywiście - nie miałyby błędów.

> pozostał dziurawy cms, i do nie dawna
Napisałem wersję roboczą CMSa. CMS nie pozostał, jego wcześniej nie było.
Dziurawy jest ze względu na to, że przestał być rozwijany.
Fakt - mogłem go nie pisać, nie byłoby na co narzekać, nie trzebaby było nic
rozwijać.

> dziurawe forum.
Którego byłem autorem i przez trzy lata (do XII.2004) rozwijałem. Gdyby nie
moje naciski na szefa ZI pewnie do tej pory działałoby.
Faktycznie - gdybym czerwcu 2002 nie opublikował pierwszej wersji (i później
przez trzy lata nie zmieniał zgodnie z życzeniami użytkowników), nie byłoby
dziurawe - nie byłoby go po prostu w ogóle.

> Nie podważam Twoich kompetencji, wiedzy ani tego co robiłeś.
> Uświadom mnie (nas)  co było pilniejsze dla ciebie jako programisty.
Ważniejszy był CMS - po podjęciu decyzji o jego tworzeniu pozostałe zajęcia
mieli wg ówczesnego kierownika ZI przejąć 'inni'.

Pozdrawiam
Krzysztof Kujawski
--
http://harcnet.net - harcerski net do kwadratu