Re[2]: [Czuwaj] serwis RN ZHP - uwaga odnośnie serwisu baz

Marcin Goleman marcin w wedrownictwo.net
Pią, 9 Cze 2006, 14:06:45 CEST

Ł> To z ciekawości zapytam czym sie zajmowałeś podczas swojej bytności w ZI
Ł> jako programista rzecz jasna?
Ł> Bo narazie widze fakty pozostawione po twojej obecności - czyli wyłączono
Ł> "dziurawe" bazy, pozostał dziurawy cms, i do nie dawna dziuraw forum. Nie
Ł> podważam Twoich kompetencji, wiedzy ani tego co robiłeś. Uświadom mnie (nas)
Ł> co było pilniejsze dla ciebie jako programisty.

Moze ja Ci odpowiem takze, bez rozwijania w szczegoly ;) nie odniose
sie do okresu Zespolu ZHP on-line, ale w okresie ZI to wlasciwie
wszystko co widzisz na stronach GKi widac dzieki nierobieniu Krzyska,
szczerze mowiac jedyne co pamietam z tamtego okresu co sie uwidocznilo
jako efekt pracy ZI to wyniki nierobienia Krzyska ;) Oczywiscie to
uogolnienie ale dosc prawdziwe jak sobie przypone puste dyskusje ZI
przez ponad rok nad zlotym kartoflem dla najlepszych stron i jedyne co
powstawalo to CMS.
Do temtu specyfiki pracy i rozwoju aplikacji takze internetowych sie nie odniose bo uzywanie jako argumentu ze cos ma dziure ktora wyszal
po roku czy trzech i to ma swiadczyc o autorze to szkoda dyskutowac ;)

Pozdrawiam,
 Marcin
mailto:marcin w wedrownictwo.net