[Czuwaj] ZHR i ZHP - stary temat w nowym ujeciu

druzynowy w czarna13.pl druzynowy w czarna13.pl
Pią, 9 Cze 2006, 15:06:52 CEST

-----Original Message-----
From: Rafal Bednarczyk
Sent: Friday, June 09, 2006 2:38 PM

bardzo mi milo Maciek sie z Toba nie zgodzic:-)

Jakos tak sie od jakis dwoch lat uklada, ze dane mi jest
spotykac sie dosc czesto z roznymi grupami ZHR i instruktorow
ZHR i po pierwsze chcialbym stwierdzic, ze mimo iz ZHR
jest wielkosci okolo naszych dwoch choragwi to istnieja
znaczne czasami roznice zdan na sprawe kontaktow z ZHP,
defiowania przeszlosci i terazniejszosci.
Stala jest jednak dosc mala wiedza tego co sie dzieje u nas
w ZHP - np. wielokrotnie musialem udawadniac, ze za swoja
prace instruktorska w komendzie hufca Mokotow czy przy Jamboree
nie biore pieniedzy:-)

===
Maciek:
Zgoda...

> ZHP i ZHR mówią
> różnymi językami, mówią o czym innym, mówią inaczej
ale sa tez srodowiska ZHP, ktore nie roznia sie praktycznie
niczym od ZHR doktrynalnie i organizacyjnie nawet, dajmy
na to chocby "e temacie" naszej ulubionej koedukacji.

===
Heh... Pytanie, co takie środowiska robią w ZHP ;-))). (romantycy vs
pozytywiści?)