[Czuwaj] Kalendarz Imprez Harcerskich

"Adrian Łaskarzewski" adrian_2 w zhp.inet.pl
Sob, 10 Cze 2006, 16:26:29 CEST

W dniu 2006-06-09 o godz. 14:31 harcimprezy w o2.pl  harcimprezy w o2.pl napisał:

>Czuwaj!
>Pod adresem http://imprezy.harcerstwo.info powstał projekt ogólnopolskiego
>kalendarza imprez harcerskich i w związku z tym poszukuje wszelkich
>informacji o imprezach oraz ludzi chętnych do ich umieszczania.
>Proszę także o wszelkie uwagi i komentarze dotycz±ce w/w projektu
>
>Z harcerskim Pozdrowieniem
>CZUWAJ!!!
>Dh Rafał

1.
Ten sam skrypt kalendarza zastosowałem na stronach www.szczecin.zhp.pl (trzeba kliknąć w mini-kalendarz po prawej stronie).
Bardzo brakowało mi jednak definiowania imprez wielodniowych, gdzie określamy różną datę/godzinę rozpoczęcia i zakończenia.
Dlatego przerobiłem trochę oryginalny skrypt. Do tego w kalendarium pokazywane są godziny rozpoczęnia i zakończenia, a strzałkami kontynuacja w kolejnych dniach. Widać to np. tu: http://laskarzewski.pl/kal/calendar.php?op=cal&month=12&year=2005&catview=0

Do tego, jak widzisz na stronie Hufca Szczecin, dorobiłem możliwość wstawienia mini-kalendarza na dowolną stronę (na zasadzie banera).

Kalendarz na stronie Hufca Szczecin jest niewykorzystywany, bo osoba odpowiedzialna od kilku miesięcy nic w niego nie wpisuje, dlatego od najbliższych dni będzie on udostępniony pozostałym hufcom szczecińskim.

2.
Druhu Rafale, dobrze byłoby jednak wiedzieć, kto personalnie kryje się za taką inicjatywą (nazwisko, środowisko).

Adrian Łaskarzewski